Subject: Narva mnt 150 objekt – palve kustutada objekt puuduste nimekirjast
From: "Kadi Matla" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Cc: "Veronika Johanson" <[email-masked]>, "Olari Paadimeister" <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Jun 2025 15:12:36 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!
Võtan ühendust seoses tuleohutusülevaatuse aktiga aadressil Narva mnt 150,
Tallinn.
Antud objekti osas on ehitisregistris esitatud lammutustaotlus, mistõttu
soovime taotleda elektriauditi ning lisa evakuatsioonivalgustuse
organiseerimise nõudest loobumist, sest hoone läheb lammutamisele.
Kuigi hoone ei ole veel lammutatud, tagame seni kõikide olemasolevate
süsteemide töö ja olukorra vastavuse sellele, kuidas see on olnud viimased
30 aastat.
Ülejäänud tuleohutusülevaatuse aktis välja toodud tööd on tehtud - ATS
töötab ja olemasolev turvavalgustus on töökorras, küttesüsteemi on hiljuti
hooldatud ning kõrvaldasime kiireloomulised ja hooldus-/korrashoiuga
seotud puudused.
Jätkame ka üldiste hooldustoimingute ja evakuatsiooninõuete täitmisega.
Samas, arvestades hoone lammutamise perspektiivi, sooviksime vältida uute
süsteemide projekteerimist ja väljaehitamist.
Loodame, et see lähenemine tundub mõistlik ning jääme ootama teie
tagasisidet või lisaküsimusi, kui neid peaks tekkima. Kui vajate
täiendavaid dokumente või selgitusi, oleme hea meelega valmis neid
esitama.

Heade soovidega

Kadi Matla
Hepsor AS
+372 56833765
[email-masked]
www.hepsor.ee <http://www.hepsor.ee/>